Hozzátette: az ezredfordulót követően, 2009-ig az Univer Product Zrt. árbevételnövekedése több évben is megközelítette a 10 százalékot, de volt, amikor meg is haladta azt. A világgazdasági válság valamelyest lassított a növekedés ütemén, de a vállalat megmaradt a növekedési pályán. A cég a több mint hat évtizede működő kecskeméti Univer Cégcsoport tagja.

A cég bevételének 2012-ben 16 százalékát tette ki az export. Az Univer Product stratégiai célja az export árbevétel növelése, a vállalat ugyanis ebben látja a növekedés felgyorsításának zálogát. A vállalat az európai piacon történő értékesítésen kívül kiemelt figyelmet fordít a keleti terjeszkedésre is.

A vezérigazgató emlékeztetett: az innováció fontos területei az elmúlt időszakban a bébiételek, paradicsom alapú termékek, prémium lekvárok, ivólevek, valamint a cég portfoliójába nemrég került sütőipari termékek voltak. Mindemellett a klasszikus ételízesítők termékválasztéka is bővült. Az Univer Product Zrt. termékei alapanyagainak döntő többségét belföldi termelőktől szerzi be.

Az Univer Product Zrt. alaptőkéje 689 millió forint, 100 százalékban magyar tulajdonban van. A vállalat éves beszámolói szerint 2010-ben 15,110 milliárd forintos árbevétel mellett 347,8 millió forint mérleg szerinti eredményt ért el, míg a következő évben - 2011-ben - az árbevétel 16,096 milliárd forint volt, 172,8 millió forint mérleg szerinti eredménnyel. Tavaly a cég mérleg szerinti eredménye 310,8 millió forint volt.