"Okos" élelmiszerekre fejleszt franchise-rendszert egy magyar cég

Speciális termelői-piaci franchise-rendszert dolgozott ki "okos" termékei, az egészséget támogató Vitajó cipók országos elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék-csoport - jelentette be a cég vezérigazgatója csütörtökön sajtótájékoztatón Debrecenben.
K. Kiss Gergely, 2018. január 18. csütörtök, 16:41
Fotó: Napi.hu

Szakács Tamás elmondta: "üzleti koalíciót" kínálnak más sütőipari cégeknek, hogy az általuk kifejlesztett technológiai és marketing megoldások alapján gyárthassák és forgalmazhassák ezeket az élelmiszereket - írja az MTI.

A Hajdúsági Sütödék-csoport az elmúlt tizenhét évben az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják.

A vezérigazgató közlése szerint speciális termékpalettájuk tovább bővül: a koleszterinszintet "kordában tartó" cipóval, valamint a funkcionális emésztési rendellenesség tüneteit enyhítő kenyérrel, illetve keksz-családdal jelennek meg a piacon.

Várakozásaik szerint évi többmilliárd forint forgalmú piaca épülhet ki csak belföldön az egészséget támogató, "okos" élelmiszereknek, elsősorban a sütő- és édesipar területén - mondta Szakács Tamás.

A száz százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoport 450 dolgozót foglalkoztat, évente több mint 20 ezer tonna készterméket gyárt. A csoport tavalyi árbevétele a korábbi évhez hasonlóan 6 milliárd forint körül, eredménye 67 millió forint körül várható.

Képünk illusztráció

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

terabit, 2018.01.18 22:11

Azért az "okos" szót nem kellene ennyire elhasználni minden hülyeségre...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html