Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Szakács Tamás elmondta: "üzleti koalíciót" kínálnak más sütőipari cégeknek, hogy az általuk kifejlesztett technológiai és marketing megoldások alapján gyárthassák és forgalmazhassák ezeket az élelmiszereket - írja az MTI.

A Hajdúsági Sütödék-csoport az elmúlt tizenhét évben az Okos élelmiszer (Smart Food) kutatási program keretében az egészséget támogató alapvető élelmiszereket fejlesztett ki, az első ilyen termékek az egyedi vitamin- és ásványianyag-kombinációt tartalmazó Vitajó cipók voltak. Most iskolák bevonásával az egészségesebb és tudatosabb étkezést népszerűsítő programok szervezését támogatják.

A vezérigazgató közlése szerint speciális termékpalettájuk tovább bővül: a koleszterinszintet "kordában tartó" cipóval, valamint a funkcionális emésztési rendellenesség tüneteit enyhítő kenyérrel, illetve keksz-családdal jelennek meg a piacon.

Várakozásaik szerint évi többmilliárd forint forgalmú piaca épülhet ki csak belföldön az egészséget támogató, "okos" élelmiszereknek, elsősorban a sütő- és édesipar területén - mondta Szakács Tamás.

A száz százalékban magyar tulajdonban lévő cégcsoport 450 dolgozót foglalkoztat, évente több mint 20 ezer tonna készterméket gyárt. A csoport tavalyi árbevétele a korábbi évhez hasonlóan 6 milliárd forint körül, eredménye 67 millió forint körül várható.

Képünk illusztráció