Online nyomul a Belváros

Budapest V. kerületének önkormányzata az online és a közösségi média segítségével kívánja a belváros turizmusát növelni. A közösségi csatornák kifejlesztésére és a tartalom előállítására egy évre 120 millió forintot szán.
Domokos Erika, 2011. augusztus 5. péntek, 16:43
Fotó:

Belváros-Lipótváros közbeszerzési eljárást írt ki az "online és social media-csatornák kifejlesztésére és a tartalom előállítására" azzal a céllal, hogy növelje az odalátogató turisták számát - derül ki a helyhatóság közbeszerzési felhívásából. A nyertes ajánlattevő feladata a közösségi csatornák kialakítása (ami lehet például blog, Twitter, YouTube, közösségi oldal), a tartalom-előállítás, a célcsoportok bevonása, egy nemzetközi vagy uniós online kampány lebonyolítása és a csatornák eredményességének mérése.

Minderre egy évre 120 millió forintot különített el az önkormányzat.

A nyílt eljáráson szeptember 21-ig lehet ajánlatot tenni. Azok - a felhívásban megjelölt referenciákkal rendelkező - vállalkozások pályázhatnak, amelyek mérleg szerinti eredménye az elmúlt három évben (2008-2010) nem negatív volt, valamint fel tudnak mutatni (az alvállalkozókkal együtt, vagy a közös ajánlattevők együttesen) ezen években összesen nettó 250 millió forintos árbevételt, a közbeszerzésben megjelölt feladatokból pedig 100 millió forintos bevételt.

HOZZÁSZÓLÁSOK