Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A postások már régebb óta érzik, hogy túl kevesen vannak ahhoz, hogy normálisan ellássák a feladataikat, de december eleje óta már kívülről is láthatóak a problémák az állami vállalatnál, hozzánk is akkor érkeztek az első panaszos levelek, és azóta is jönnek (szemben a feladott csomagokkal) - írja a 444.hu.
December elején valószínűleg lefagyott az OLK
Több, postás ismeretséggel bíró olvasójuk is arról számolt be, hogy december elején a legnagyobb probléma az OLK-nál, vagyis a posta budaörsi logisztikai központjánál alakult ki. Ha itt valami zavar keletkezik, akkor azt az egész ország megérzi, ráadásul a központban nincs lehetőség hosszabban raktározni a csomagokat, mert nincs erre hely. Vagyis ha a folyamatos feldolgozás elakad, akkor a teherautókról sem lehet időben lepakolni, emiatt a dominó-elv szerint újabb és újabb csúszások következnek.
Szerdán már kikapcsolták a telefont is
Hogy a probléma azóta sem oldódott meg, azt bizonyítja, hogy telefonon már érdeklődni sem lehet a küldemények után. Az MPL (ez a posta futárszolgálata) erre megadott központi száma szerdán már ki se csengett, hanem azonnal bontja a vonalat, míg az e-mailes megkeresésre az alábbi automitkus üzenetet olvashatják a csomagjuk miatt izgulók: "Elektronikus üzenetét megkaptuk, melynek feldolgozását hamarosan megkezdjük. A megnövekedett ügyfélmegkeresések miatt előfordulhat hosszabb válaszadási idő."
Rengeteg ember nem tudja, hogy mit jelent a szavatosság és a garancia szó, azt meg, hogy melyikre mikor kell hivatkozni, pláne nem. Meddig tart, mire vonatkozik, kinek kell vállalni...
George Lukacs, 2016.12.16 20:27
Egyre többet követelnek tőlük - és inkább kilépnek.
A kézbesítési idő nő és bizonytalanná válik.
Ezek a tények.
Megoldás az lehetne, hogy a postát nem valamelyik bank fiókjának tekintetnék, hanem postának.
Azt a tevékenységet végeznék el legalább megfelelő szinten.
Szakemberek nélkül, mindent központosítva ez nem megy.
A postás szolgáltatását igénybe vevőt elhárítva, elutasítva és megalázva sem.
A gondokról beszélni kellene.