A baranyai megyeszékhelyen 30 munkatárssal kezdte meg működését az OTP Bank új, telefonos ügyfélszolgálata, amely hamarosan további 50 fővel bővül.

A helyszín kiválasztásakor a hitelintézet olyan, Budapesten kívül eső területet keresett, ahol a Contact Center stabil és rugalmas üzemeltetése kedvező feltételekkel biztosítható, a megfelelően képzett munkaerő pedig könnyen elérhető. Az előzetes felmérések eredményei alapján döntöttek Pécs mellett - adta hírül a pénzintézet.

A létszámot még nem töltöttük fel, így a jövőben is lesz felvétel a pécsi központunkba. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen, sok szempontból bizonytalan időszakban is új munkahelyeket tudunk teremteni. Az OTP Bank Contact Centere folyamatosan fejlődő és stabil, biztonságos környezetet kínál az itt dolgozóknak, akik fiatalos, lendületes, együttműködő közösséget alkotnak. Képzésekkel, innovatív megoldásokkal, új lehetőségekkel támogatjuk őket abban, hogy minél sikeresebbek legyenek a munkájukban - mondta Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese.

Az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatának bejövő megkereséseket kezelő egységében több százan dolgoznak. A beérkező, átlagos napi hívásforgalom 8500, a chatforgalom pedig 1100 megkeresést jelent, és jelentős az e-mailes és videós csatornákon érkező ügyfélmegkeresések száma is. A munkatársak átlagosan napi 50-60 ügyféllel lépnek kapcsolatba. Az itt dolgozók többsége az Y generáció tagja, és vannak X és Z generációs munkavállalók is. Az állományban 70-30 a nemek aránya a nők javára.