A pénteken kezdődő, nyári karbantartási időszakban a társaság biztosítja az ingatlanok fűtési rendszerének karbantartás vagy felújítás miatt szükséges víztelenítését és visszatöltését, de ezek végrehajtása speciális szabályok szerint történik.

Az ürítéseket csak augusztus 1-ig végzi el a cég, és a "szolgáltatás a szabad kapacitás függvényében rendelhető". Az "Ürítés/keringtetés leállítás megrendelőlap személyes, helyszíni átvételére nem lesz lehetőség" - írta a Főtáv.

A szolgáltatást a regisztrált képviselők a Főtáv internetes ügyfélszolgálatán is igényelhetik, emellett az kérhető a +36 1 700 7000-es telefonszámon, a kitöltött megrendelőlap elküldhető a [email protected] e-mail címre, a +36 1 2061545-ös fax számra vagy a 1509 Bp., Pf. 9. postacímre, illetve, leadható lesz a személyes ügyfélszolgálati irodákban, amennyiben lehetőség nyílik azok újranyitására.

Telefonos megrendelés esetén is szükséges a kitöltött és aláírt nyomtatvány megküldése a munkavégzés megkezdése előtt.

A Főtáv munkatársai minden megrendelés esetében telefonon felveszik a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetik a munkálat időpontját, ezért azt kérik, hogy a megrendelők a lakók tájékoztatása előtt várják meg az időpont-egyeztetést.

A rendkívüli helyzetben előfordulhat, hogy az időpont-egyeztetés során munkatársaik a megszokottnál tágabb időintervallumot tudnak csak megadni a megrendelés teljesítésére.

A speciális nyári karbantartási eljárásrend szerint rendkívüli esetben (tömegesen jelentkező hibaelhárítás, csőtörések) a társaság a "már előre egyeztetett nem havária jellegű munkavégzések időpontját elhalaszthatja, illetve a beérkező megrendeléseket a szabad kapacitás függvényében elutasíthatja" - olvasható a közleményben.