Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A hirdetési piac csökkenése ellenére jelentősen meghaladja az újonnan alapított cégek száma a felszámolás alatt levőkét, közölte a társaság.

Az első félév során 92 vállalat ellen indult felszámolási eljárás, ami 12 százalékkal több a tavalyinál.

Ezzel szemben áll a 338 újonnan alakuló reklámcég, szemben az előző év hasonló időszakában alakult 321 vállalattal.

Az Opten szerint a cégalapítási kedvet növeli, hogy a hirdetésszervező az egyik legkeresettebb szakma, ám az ezzel foglalkozókat általában vállalkozóként alkalmazzák.

A kutatásból kiderül, hogy a reklámipar még mindig Budapesten koncentrálódik, a bezárások több mint fele, az új alapítások kétharmada a közép-magyarországi régióhoz köthető.