Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Az eseménysorozat méltán tükrözi azt a folyamatot, ahogyan a reklám eredeti küldetése elhalványodik és önálló szórakoztató műfajként él tovább. Az ötlet 27 évvel ezelőtt egy francia fiatalember reklámfilmek iránti rajongásából született. Ma már a világ 51 országában megtartják, az elmúlt években a világon több mint 12 millióan kerültek a reklámfilmnézés kultuszának hatása alá, hazánkban eddig több mint ötvenezren látták az ínyencségeket.

A nemzetközi reklámfilmipar mintegy hatszáz újdonságát Jean Marie Boursicot's Nights of the Ad Eaters összeállításában tálalják. Bemutatkoznak a belga, svájci és a román reklámfilmgyártás remekei. Összeállítást tekinthetünk meg a hatvanas évek olasz reklámfilmjeiből, s csemegeként nagy francia rendezők (Jean Luc Godard, David Lynch, Bakhtigar Khoudoynazarov, Giuseppe Tornatore, Emir Kusturica, Roman Polanski, Wim Wenders, Robert Altman, les Freres Cohen & Olivier Paulus) alkotásaiból készült reklámfilm-összeállítást vetítenek. Az ínyencekre az ötvenes évek animációs reklámfilmjei mellett igazi kuriózum is vár: egy Franciaországból származó, a gázfűtést reklámozó kisfilm 1921-ből.
Napjaink ízeit Guy Ritchie Madonnával készített etűdje képviseli Ridley Scott produceri közreműködésével, és Nicole Kidman is megjelenik a Chanel 5 imázsfilmjében. Politika a reklámban címmel a 168 óra segítségével válogatják össze a politikai kommunikáció színes pillanatait; a VIVA TV-vel közösen mutatják be a Popsztárok a reklámban című összeállítást, végül pedig levetítik a 2006-os Clio Award győztes filmjeit.