Remek magyar élelmiszerek olcsón a Tescoban

Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes termékeket népszerűsítő akciót tartanak a Tesco áruházak március 5-18. között - hangzott el a Tesco Globál Áruházak Rt. és az FVM Agrármarketing Centrum Kht. közös sajtótájékoztatóján, Budaörsön, kedden.
NAPI Online, 2003. március 4. kedd, 16:31
Fotó:

Az MTI tudósítása szerint az akció keretében a Tesco áruházakban számos, Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes termék a korábbinál kedvezőbb áron kapható és az áruházakban a központi polcokra helyezik el ezeket az árukat.

Szanyi Tibor, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium politikai államtitkára a sajtótájékoztatón szólt arról, hogy a magyar élelmiszerek nemzetközi összehasonlításban kifejezetten jók, és a csatlakozás során az Európai Unióban sokkal jobban fognak érvényesülni, mint most.

Paul Kennedy, a Tesco Globál Áruházak Rt. vezérigazgatója kiemelte, hogy az ország 26 áruházában rendezik meg a kampányt. Emlékeztetett arra, hogy a Tesco áruházakban értékesített termékek 80 százaléka magyar beszerzés. A Tesco saját márkás termékeinek 90 százaléka magyar beszállítóktól származik. A Tesco Magyarországon folyamatosan bővíti hálózatát, jelenleg 26 áruházat működtet és további 5-7 megnyitását tervezi 2003-ban.

HOZZÁSZÓLÁSOK