Az MTI tudósítása szerint az akció keretében a Tesco áruházakban számos, Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyes termék a korábbinál kedvezőbb áron kapható és az áruházakban a központi polcokra helyezik el ezeket az árukat. Szanyi Tibor, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium politikai államtitkára a sajtótájékoztatón szólt arról, hogy a magyar élelmiszerek nemzetközi összehasonlításban kifejezetten jók, és a csatlakozás során az Európai Unióban sokkal jobban fognak érvényesülni, mint most. Paul Kennedy, a Tesco Globál Áruházak Rt. vezérigazgatója kiemelte, hogy az ország 26 áruházában rendezik meg a kampányt. Emlékeztetett arra, hogy a Tesco áruházakban értékesített termékek 80 százaléka magyar beszerzés. A Tesco saját márkás termékeinek 90 százaléka magyar beszállítóktól származik. A Tesco Magyarországon folyamatosan bővíti hálózatát, jelenleg 26 áruházat működtet és további 5-7 megnyitását tervezi 2003-ban.