A 60 fős létszámleépítésnek, a bércsökkentésnek és új normarendszer bevezetésének köszönhetően stabilizálódik a múlt év őszén csődközelbe került csurgói székhelyű Aero-Pack Csomagolástechnikai Kft. helyzete. A rendkívül szigorú reorganizációs programot azt követően vezették be, hogy a cég az ágazat válsága miatt egyre kevesebb megrendelést kapott a Malévtól és más légitársaságoktól. Az élelmiszer-csomagolással és a fogyasztásához szükséges eszközök, valamint ételízesítők gyártásával foglalkozó, 1991-ben létrehozott társaság – amely termékeinek mintegy felét a magyar légitársaságnak értékesítette – a múlt év második felére több millió forintos hiányt halmozott fel. Tovább növelte gondjait a minimálbéremelés, és hogy a kilencvenes évek végén elsősorban hitelből fogott nagyobb beruházásokba, például ingatlanfejlesztésbe. Simity Ferenc ügyvezető igazgató már korábban is úgy nyilatkozott, a csökkenő rendelésállomány miatt arra kényszerülnek, hogy felülvizsgálják s részben átalakítsák termékszerkezetüket, s mindez nagy valószínűség szerint létszámcsökkentéssel is jár majd. Az Aero-Pack ugyan továbbra is partnere kíván maradni a légitársaságoknak, elsősorban a Malévnak, ám például az áruházláncok felé is nyitni szeretne. Az Aero-Pack már beszállítója többek között a Nutriciának, a Tescónak és a Burger Kingnek. Egy külső cég bevonásával megvalósított reorganizációs program eredményeképp helyzete stabilizálódott, s várhatóan hamarosan a korábban felvett hitelek átütemezéséről is sikerül megállapodni a pénzintézetekkel. Az egyik legnagyobb eredmény, hogy az Aero-Pack piacokat nem veszített, igaz, jelenleg már csak százan dolgoznak a társaságnál.