Részben megbénult az egyik nagy magyar bank szolgáltatása

Részben leállt az MKB netbanki szolgáltatása, nem tudnak belépni azok az ügyfelek, akik rendelkeznek netbanki mobilalkalmazással - írja a Pénzcentrum.hu.
K. Kiss Gergely, 2017. május 29. hétfő, 16:40

Az MKB átalakította a netbanki szolgáltatásának bejelentkezési és aláírási folyamatát, ami május 26-án lépett életbe, az átállás viszont nem lett zökkenőmentes.

A problémát csak azok érzékelik, akik rendelkeznek mobilos netbanki alkalmazással, ők nem tudnak bejelentkezni a rendszerbe, mert nekik a megerősítő kód az applikáción keresztül érkezik, nem pedig sms-ben. Az alkalmazásba viszont nem lehet belépni, a túlterhelés miatt kommunikációs hiba csúszott- írja a portál.

A működés a mai napon állhat helyre, ezért arra kérjük, később kísérelje meg újra a bejelentkezést - olvasható a bank honlapján

Ha valakinek azonnal be kell lépnie a netbankba, annak törölni kell a mobilos alkalmazást, ám aki később ismét szeretné majd használni, annak újra regisztrálnia kell.

HOZZÁSZÓLÁSOK