Riasztást adott ki a K&H Bank - minden ügyfél érintett

Illetéktelenek e-mailben küldött, hamis weboldalakon keresztül próbálják megszerezni a K&H ügyfeleinek e-banki azonosító adatait – olvasható a pénzintézet honlapján. Fokozott figyelemmel lépjünk be a K&H e-bank szolgáltatásba.
K. Kiss Gergely, 2018. május 7. hétfő, 22:05

A bank szerint az ilyen céllal küldött emailek jellemzője, hogy angolul vagy helytelen magyarsággal íródnak. Ezúton is megerősítik, hogy a K&H Bank sosem kéri email formájában Ügyfeleit, hogy onnan egy linkre kattintva lépjenek be e-bankjukba.

Amennyiben valaki ilyen emailt kapott és az abban megadott linkre kattintott, arra kérik, hogy a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H ebankot és változtassa meg jelszavát.

Amennyiben a belépés nem sikerülne, vegye fel a kapcsolatot a társasággal a bank@kh.hu email címen vagy a K&H Telecenteren keresztül.

Amennyiben valaki a postaládájába kap a fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű emailből érkezik, vegye fel a kapcsolatot az informationsecurity@kh.hu email címen keresztül a céggel, hogy bejelentését kivizsgálhassák - áll a közleményben.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

fazakasl, 2018.05.08 05:29

Az a valóban baj, hogy a bank az egyetlen értelmes belépési lehetőségei - a chip kártyaolvasósat - nemsokára kivezeti a rendszeréből. Pedig valójában azonosítási célra ezeddig az volt a legjopbb!
Egyszerűen nem is értem - marad tehát az SMS alapú, és marad a token. Mindkét verzióhoz mobiltelefon szükséges! És akinek olyanja nincsen? Az már ezek szerint be sem léphet?
Nem hiszem el, hogy mindezeekért majd kötelező lesz okostelefont venni, mégha az oly hihetelennek is tűnik.
Van nekem olyan volt kollegám, akinek úgy nőttek fel a gyerekei, és ő maga úgy elég régóta úgy éli az életét, hogy egyszerűen nincsen otthon televiziója! Mert az se igazán kötelező.
És akár egy TV gyárat megvehetne, de neki nem kell.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html