Már néhány ezer forintból beszerezhető a téli szezonra a síléc, a kötés és a síbakancs - feltéve, hogy a használt cikkek közül válogat a vevő. Kínálat van bőven a Hó-Show pavilonjai között, de természetesen az új cikkek palettája sokkal szélesebb, mind az árakat, mind a választékot tekintve. Új, márkás lécet kötéssel már harmincezer forint körül lehet találni, de a mindenféle plusz tudással felvértezett - például több éllel szerelt - lécek párja könnyen elérheti a 150-200 ezer forintot.

Hasonlóan széles sávban szóródnak a sídzseki-árak is. Az alját a Decathlon saját terméke, a Quechua márkájú kabát jelenti, ez már kevesebb, mint 10 ezer forintért elvihető, míg a kínálat derékhadát a 25-45 ezer forint közötti ruhadarabok jelentik. Ha valaki nem túl érzékeny a divat változásai iránt, jól járhat a tavalyi modellekkel - ezek akár több tíz százalékkal is olcsóbbak lehetnek az ideieknél.

A vájt fülű, és főleg vastag pénztárcájú sízők akár közel kétszázezer forintot is kiadhatnak mondjuk egy Killy márkájú dzsekire. E kategóriában már nem arról van szó, hogy technikailag tudna többször annyit a kabát, mint az olcsóbb versenytársak: itt a dizájnt, a márkanevet és a hozzá kapcsolódó életérzést kell megfizetni, legalábbis az eladó szerint. Ennél többet is ki lehet adni egy kabátra: a Spyder árlistájának csúcsán helyet foglaló, limitált szériájú (ezret gyártottak belőle) ruhadarab nyolcszázezer forintba kerül. Igaz, ezért a pénzért a jól látható Spyder felirat, a különleges anyagok (köztük az antibakteriális hatás miatt ezüstszállal szőtt bélés) mellé jár egy iPod nano is - az Apple zenelejátszóját a dzseki ujjába épített gombokkal lehet vezérelni, amelyek a kabát tulajdonosának Bluetooth-képes mobiltelefonját is irányíthatják.
Ennél olcsóbbak, bár síelésre nemigen valók a cég ún. "aprés ski" kabátjai: az inkább divatcikknek számító, sportolás után és előtt a tulajdonos anyagi helyzetét is jelezni hivatott darabokért több mint félmillió forintot kell leszurkolni.

Ha már a különleges textíliáknál tartunk: a Hó-Show-n debütált az az olasz autós segédeszköz, ami gyakorlatilag a hólánc helyettesítésére szolgál. A vastag műszálas anyagból készült, Multi Grip nevű „zoknit" könnyebb felhelyezni a kerékre, mint a hóláncot, viszont a kiállításon vetített videó tanúsága szerint a havas úton való közlekedésben megállja a helyét. Az viszont igaz, hogy a terepezés és a száraz aszfalt nem tesz neki jót.