Sms-kötelező és jótállás-meghosszabbító biztosítás a Groupamától

A Groupama Biztosító a tavalyelőtti „tesztüzemnek” tekinthető sms-en történő tarifálás után a 2008-as kötelező kampányban immár a szerződéskötést is lehetővé teszi mobiltelefonon – jelentette be Kurtisz Krisztián, a társaság nem életbiztosítási ügyvezető igazgatója.
Nagy László Nándor, 2007. október 30. kedd, 10:39
Fotó:

Az ügyfél adatainak megadása után megkapja a társaság által számára ajánlott díjat, s ezt egy következő alapdíjas sms-sel el is fogadhatja. A társaság az sms-szerződést 7 százalékos kedvdezménnyel honorálja. A szakember szerint a társaság átlagos díjai annyival emelkedtek, hogy az ügyfél, aki balesetmentes vezetése esetén 5 százalékos bónusz-fokozatot ugrik, minden bizonnyal alacsonyabb díjjal szembesül majd.

A Groupama anyacégének tapasztalatai alapján bevezeti készülék meghibásodás garanciabiztosítását. Papp András kisvállalkozói vagyon- és felelősségbiztosítási termékmenedzser szerint a GAN-Eurocourtage szolgáltatást a tartós fogyasztási cikkek vásárlóinak 20-30 százaléka veszi igénybe. A Groupama a garancia alapból a jótállás időtartamának 3,4 vagy akár 5 évig történő kiterjesztését teszi lehetővé. Ezen felül az eszköz hazaszállítása, illetve felszerelése esetén bekövetkezett töréskárokra is fedezetet nyújt. A biztosításhoz kiépült javító háttérrel bíró assistance-szolgáltatást is nyújt a Europe Assistance segítségével. Papp András szerint a szolgáltatás díja a készülék fajtájától, a szolgáltatás időtartamától, illetve a gyári garancia időtartamától függően változik, általánosságban elmondható, hogy összege a készülék árának 5-25 százaléka lehet. A biztosítást csak a vásárlással egyidőben lehet majd megkötni - a szolgáltatást a társaság a karácsonyi bevásárlások előtt már elérhetővé szeretné tenni - először a biztosító statisztikai partnerénél, a Cora áruházakban.

HOZZÁSZÓLÁSOK