Sok embert toboroz és újdonságra készül az Ikea

Kedvező eredményekkel zárta az idei pénzügyi évet az Ikea-csoport, amely Magyarországon is növekszik: 2017 májusában nyitja meg harmadik áruházát Soroksáron. Az üzletlánc ezért nagyszabású toborzó kampányt indított, amelynek keretében több mint 300 új álláslehetőséget hirdetett meg. Jövőre beindítanák az online áruházat is.
Napi.hu, 2016. szeptember 13. kedd, 14:40

A nemzetközi IKEA-csoport 34,2 milliárd eurós értékesítési árbevétellel zárta a 2016-os pénzügyi évet. Az összes értékesítést euróra váltva 7,1 százalékos, a valutára gyakorolt hatással korrigálva pedig 7,9 százalékos a növekedés. Az áruházak értékesítése átlagosan 4,8 százalékkal nőtt - olvasható a társaság közleményében.

A cég Magyarországon is érzékeli a lakberendezés iránti növekvő keresetet Magyarországon is, és mintegy 15 százalékos növekedést remél a 2015-ös pénzügyi évhez képest. Épp a növekvő igény kielégítése okán nyitja meg új áruházát Soroksáron 2017 májusában.

Indul az akció

A vállalat Magyarországon, még idén tervezi a több száz új munkatárs felvételét nemcsak a már meglévő budapesti és a budaörsi, hanem a jövőre megnyíló soroksári áruházába is.

Számos területre, többek között eladói, logisztikai és éttermi munkakörre keresi új kollégáit a cég. A több száz meghirdetett pozícióra a tapasztalt szakemberek mellett pályakezdők és olyanok jelentkezését is várják, akik új szakmai területen szeretnék kipróbálni magukat. A kiválasztási folyamat éppen ezért eltér a hagyományos felvételi rendszertől: a vállalatnál a szakmai önéletrajz helyett fontosabb, hogy a jelentkező mennyire képes azonosulni a vállalati értékeivel - így például a nyitottsággal, a munka és az egymás iránti felelősségvállalással, a csapatmunka szellemiségével és a folyamatos fejlődéssel kapcsolatos elvárásokkal.

Jövőre jön a webáruház

A csoport az eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a hagyományos és digitális értékesítés integrálására, lehetővé téve, hogy a vásárlók a nekik tetsző és igényeiket kielégítő módon vásárolhassanak. Emellett a társaság 12 új áruházat és 19 átvételi pontot nyitott az elmúlt év során.

Az online áruház és az úgynevezett Click and Collect szolgáltatás bevezetését Magyarországon az Ikea 2017 végén tervezi. A cél, hogy egy olyan rugalmas disztribúciós hálózat jöjjön létre, ami kényelmet és elérhetőséget biztosít a vásárlók számára.

HOZZÁSZÓLÁSOK