Sokan már otthon is Food Express-ételt esznek

A tavalyi, hárommilliárd forintot meghaladó árbevétellel megőrizte a 2001 óta tartó piacvezető pozícióját a Food Express. Ebben az évben mintegy 10 százalékos árbevétel-növekedéssel számol a melegétel-házhozszállító cégcsoport.
Bubrik Gáspár, 2005. július 12. kedd, 12:00
Fotó:

Zsidek László elnök tájékoztatása szerint az elmúlt évben a leglátványosabban a házhozszállító üzletág fejlődött, egyrészt a vidéki megrendelők számának bővülése következtében, de nőtt az otthonokba szállított mennyiség is. A tavalyi melegétel-megrendelések mintegy 20 százaléka cégektől érkezett, amin belül immár 70 százalékot tesznek ki az irodaházak dolgozóinak igényei, de egyre több az olyan megrendelés is, ahol a vevő az ételt a munkahelyről hazaszállítva vacsorára fogyasztja el.
Ugyancsak látványos növekedést mutatott az élelmiszer-üzletekben is kapható termékek házhozszállítása, e részterület forgalma 2005 második negyedévében 92 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit - Zsidek hozzátette, hogy a bázis alacsony volt.

HOZZÁSZÓLÁSOK