Stratégiai partnerséget kötött az Antenna Hungária és a Hiventures

Stratégiai partnerséget kötött a műsorterjesztési és telekommunikációs szektor meghatározó szereplője, az Antenna Hungária és az MFB csoport tagja, a Hiventures - írja az MTI.
Szabó Zsuzsanna, 2019. április 3. szerda, 17:33
Fotó: Istockphoto

A cégek szerdai, MTI-nek küldött közleménye szerint az együttműködés célja, hogy az AHa! Brainstore startup program segítségével közösen adjanak útmutatást az induló és növekedési fázisban lévő, prototípussal rendelkező vállalkozásoknak. A kiválasztott startupok akár 60 milliós tőkebevonási lehetőséget és mentorálást kaphatnak.

A megállapodást Mándi Gábor az Antenna Hungária vezérigazgató-helyettese, valamint Katona Bence, a Hiventures vezérigazgató-helyettese jelentette be a SMART Konferencián, kedden Budapesten. A program stratégiai partnere a Drukka Startups, valamint az Intellitext Hardware Akcelerátor is.

A második alkalommal megrendezésre kerülő AHa! BrainStore olyan induló és növekedési fázisban lévő, prototípussal rendelkező startupok jelentkezését várja, akik elsősorban drón technológiával, streaming vagy internetes tartalom szolgáltatással, IoT-vel, IT biztonsággal, mesterséges intelligenciával vagy e-sporttal foglalkoznak.

Emellett még az egyéb műsorgyártáshoz és műsorszóráshoz kapcsolódó, multimédia és felhő szolgáltatások területeivel foglalkozó startupok is lehetőséget kaphatnak. A jelentkezés határideje április 30., amelyet az AHa! Brainstore weboldalán lehet megtenni.

HOZZÁSZÓLÁSOK