A Lidl hetente magas példányszámban jelenteti meg és juttatja el a fogyasztókhoz akciós reklámújságjait. A 2010 novembere és decembere közötti időszakban több akciós kiadványában "6 éve a legjobb árak!" szlogennel ösztönözte vásárlásra a fogyasztókat. A vállalkozás állítása szerint a szlogen kizárólag az üzletlánc saját üzleteiben kapható termékek áraira vonatkozott és nem hozható összefüggésbe a versenytársak termékeinek áraival.

Ezzel szemben a reklámújságok semmilyen olyan kitételt, utalást nem tartalmaztak, amely szerint a szlogen azt jelentené, hogy a szórólapban szereplő termékeket a Lidl saját áraihoz képest a legjobb áron vásárolhatják meg a fogyasztók az akció időtartama alatt. A "legjobb árak" közlés üzenete egyértelműen arra utalt, hogy a vállalkozás valamennyi versenytársához képes a legalacsonyabb árakat alkalmazza - véli a GVH.

A vállalkozás 2010. december 30. és 2011. január 5. között akciós kiadványában pedig a "2011-ben is a legjobb árakkal várjuk Önöket!" szlogent szerepeltette, és ezzel arról tájékoztatta a fogyasztókat, hogy 2011-ben a Lidl alkalmazza a legjobb, legkedvezőbb árakat.

A GVH a jogsértés elkövetéséért 10 millió forintos bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást. A bírság meghatározásánál a versenyhivatal figyelembe vette, hogy a reklámújságokban történő hirdetések megjelentetése több héten át zajlott, így a fogyasztók széles körét érte el, továbbá arra, hogy a karácsonyi és újévi időszakban jelentek meg a hirdetések, amikor a vásárlás kiemelt fontosságú a fogyasztóknak.