Száguld a fast fashion óriása

Tavaly júliussal összevetve a szakértők által vártnál nagyobb mértékben nőtt a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc múlt havi forgalma.
MTI, 2016. augusztus 15. hétfő, 11:03
Fotó: Reuters

A cég júliusi forgalma 10 százalékkal bővült helyi devizákban történt elszámolás alapján éves összevetésben. Szakértők szerényebb, 9 százalékos júliusi forgalombővülést vártak. Júniusban 8 százalék volt a növekmény.

A vállalatnak 4105 üzlete volt július végén világszerte az egy évvel korábbi 3649 után. A cég korábban azt közölte, hogy idén mintegy 425 új üzletet nyit globálisan, a legtöbbet Kínában és az Egyesült Államokban.

A Zara után a világ második legnagyobb ágazati vállalatának az árfolyama 2,7 százalékos pluszban állt a kereskedés korai szakaszában a stockholmi értéktőzsdén.

HOZZÁSZÓLÁSOK