Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az NNG Kft. az autógyártók elsőszámú beszállítóival ápolt szoros együttműködésének köszönhetően vezető navigációs beszállítóvá vált a globális autóiparban. Ezt a számok is alátámasztják: 2010 óta a vállalat bruttó árrés-növekedése triplázódott és a létszám 85 százalékkal, 520-ra nőtt. Ahhoz, hogy az autóipari partnerek növekvő igényeinek eleget tegyen, az NNG újabb 100 fejlesztő felvételét tűzi ki célul 2014-ben - közölte a társaság.

"A legjobb fejlesztőket találtuk meg 2013-ban. Ezt minimális, 8 százalékos elvándorlás és 80 százalékos munkavállalói elkötelezettség mellett sikerült elérnünk. Az egyik jelentős küldetésünk, amely szerint minél több hölgyet érjünk el, szintén jó úton halad: ma már több mint 70 női munkatársat alkalmazunk a területen" - mondta Magyari Andrea, az NNG Kft. hr vezetője.

Az NNG kiváló munkakörnyezetet és fejlődési lehetőségeket biztosít munkatársai számára budapesti központjában, amely Az Év Irodája díjat nyerte el 2012-ben. Az Aon Hewitt 2013-as Legjobb Munkahely Felmérésén a vállalat a legjobb Magyar it cégként végzett. A cég kiemelkedő eredményt mutatott a hiteles vezetés és vonzó munkáltatói márka indexekben és a panel többi it cégénél átlagosan 10 százalékkal magasabb értékeket ért el.

Az NNG sikere az autóipari sztenderdeket teremtő fejlesztésekben rejlik - melyeknek legutóbbi, 2013 nyarán bemutatott példája, a NavFusion, az autót és okostelefont szinkronizáló megoldása. "Navigációs szoftverünk helyi igényeknek felel meg, globális szinten. A legnagyobb autógyártókkal állunk szerződésben közvetetten a legelismertebb beszállítókon keresztül. Célunk, hogy 30 millió licencet értékesítsünk az elkövetkezendő évek során, valamint növeljük a beépített navigációs fejegységek részesedését a kulcs piacokon a mai 26 százalékról 40 százalékra" - erősítette meg Balogh Péter, az NNG vezérigazgatója.