Százmilliók mennek a hazai turizmus reklámozására

Több mint félmilliárdot fordít rá az állam, miután kétszer is drágult a szerződés.
Szabó Dániel, 2018. május 22. kedd, 14:03

Még január végén drágult a Rogán Antal vezette Nemzeti Kommunikációs Hivatal gigaközbeszerzésének két része, de egy esetében csak most hirdették azt ki: a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. (MTÜ) külföldi és belföldi kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok ellátására kötöttek szerződést tavaly novemberben, illetve idén januárban - írja a 24.hu.

Az első módosításról egy márciusi értesítőben lehetett olvasni: 320 millió 352 millió forintra emelkedett az MTÜ-s részajánlat keretösszege, a májusi értesítő szerint pedig a másik részajánlatnál 173 millió forintról 191 millió forintra hízott az összeg.

A nyertes ajánlattevők a kormány kedvenc, Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft.

HOZZÁSZÓLÁSOK