Milliárdokból népszerűsíti a szerencsejátékot az állam

A magyar médiapiac egyik legnagyobb szereplője, a Szerencsejáték Zrt. 13,6 milliárd forintos szerződést kötött a New Land Media Kft-vel. A cég sorra nyeri az állami kommunikációs tendereket.
Vég Márton, 2018. október 29. hétfő, 12:42
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

Nagy összegű szerződést írt alá a Szerencsejáték Zrt. a Balásy Gyulához kötődő New Land Media Kft.-vel - írta a Zoom. A megállapodás, ami "a 2018-2019. évi integrált marketing, kommunikációs és rendezvényszervezési feladatok ellátására vonatkozó keretszerződés", nem kevesebb, mint 13,6 milliárd forintról szól. A kontraktust augusztus 2-án szignálták.

Így a magyarországi médiapiac egyik legnagyobb szereplője, az állami tulajdonú Szerencsejáték Zrt. (Szrt.) az éves reklámköltésének jelentős részét a New Land Medián keresztül költi el.

Az állami vállalat tavaly 16,1 milliárd forintot költött hirdetésekre. Ez a megállapodás - még ha keretösszegről is van szó - a gyorsan nagyra növő New Land életében is tekintélyesnek mondható a Zoom cikke szerint.

A cég 2015-ben még 109 milliós forgalom mellett 248 ezer forintnyi adózott eredményt ért el. Ez a múlt évre 25,8 milliárd forintra és a profit esetében 2,1 milliárd forintra hízott.

Forrás: Napi.hu/Szabó Dániel.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

freemanowe, 2018.10.29 14:09

Bolondok adója.... Na megyek teszek is egy skandit :D
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html