Közel két éves előkészítés után debütált az OTP Bank új, modulrendszerű, fiataloknak szóló szolgáltatáscsomagja, a Simple. Mint azt Kovács Antal, a bank vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a szolgáltatáscsomag alapvetően az online-csatornákra alapoz. A bank a legmodernebb, a fiatalok között legkedveltebb termékekkel rakta tele a csomagot - alap benne például egy MasterCard PayPass bankkártya. A szolgáltatáshoz számos ingyenes tranzakció - havi kétszeri ingyenes pénzfelvét, on-line csoportos beszedési megbízás és átutalások - tartoznak, sőt a számlavezetés is ingyenes lehet, ha az ügyfél elektronikus számlakivonatot kér és legalább a minimálbérnek megfelelő összeget utal át.

A vezérigazgató-helyettes szerint a Simple lehetővé teszi, hogy maga az ügyfelek döntsenek, hogy a további szolgáltatási lehetőségek közül melyeket akarják ingyen, melyeket kívánnak kedvezményesen igénybevenni. A Simple-hez ezért új árazási metódust alkotott meg a bank, a cél az volt, hogy valóban úgy érezze az ügyfél, hogy saját személyes bankot hozott létre. A rendszer lehetővé teszi, hogy az ügyfél folyamatosan módosítsa az általa igénybevenni kívánt szolgáltatásokat.

A Simple, amely hangsúlyozottan a pályakezdőket célozza, 30 éves korig elérhető a jelen pillanatban, ám ezt követően a bank fejlődése szinte bizonyosan olyan irányt vesz, hogy az új szolgáltatási kört igénybevevő ügyfelek számára lehetőség lesz a már kipróbált, jól fogadott szolgáltatásokat tovább vigyék és azt további - az akkori élethelyzethez kapcsolódó - szolgáltatásokkal egészíthessék ki, amelyre akkor van szükség.

Egy év múlva több tízezer ügyféllel számol a bank.