Szolgáltatásai javításával ünnepel a Generali

Budapesten és a régióközpontokban faültetéssel egybekötött ünnepségeken emlékezik meg a Generali-Providencia Biztosító arról, hogy 15 éve van ismételten jelen a magyar piacon.
Csernátony Csaba, 2004. október 27. szerda, 11:31
Fotó:

Pálvölgyi Mátyás elnök-vezérigazgató emlékeztetett: a Triesztben 1831-ben megalakult Generali egy évvel később már irodát nyitott Budapesten, amely a második világháború végéig működött. Az 1,2 millió ügyfél 1,7 millió szerződését kezelő társaság 17 százalékos piaci részesedésével a második legnagyobb szereplő a biztosítási piacon.
A folyamatban lévő fejlesztésekről Pálvölgyi elmondta: hamarosan az eddigi telecenter szolgáltatás contact-centerré változik, ahol a különböző csatornákon keresztül beérkezett panaszokat tudják majd a jelenleginél gyorsabban orvosolni.

HOZZÁSZÓLÁSOK