Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
Ma azon ügyfelek, akiknek fontos, hogy átutalásuk valós idejű legyen, a Viber rendszert használják. Bár a csatornát eredetileg a bankok egymás közötti pénzforgalmának biztosítására hozták létre, ám a napi mintegy 5000 Viber-utalás ötöde ma már az ügyfelek megbízása alapján bonyolódik – mondta a Napinak Bartha Lajos, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) pénzforgalmi igazgatója. Bartha szerint az InterGIRO 2 ezen ügyfelek döntő részének igényeit kielégíti majd, hiszen naponta öt időpontban indulnak majd az átutalások a küldő és a fogadó bank között. Az ügyfelek számára a gyorsabb átutalás azt jelenti, hogy a megbízás után maximum két órával elindul útjára az utalás, azaz minimálisra szűkül az az idő, amíg a küldő ügyfél számláján már nem kamatozik az összeg, ám még nem indul el a bankrendszeren keresztül. További részletek a Napi Gazdaság keddi számában