Vegyes tapasztalatokról számoltak be a Világgazdaságnak az Arena Plazában működő ruhakereskedők. Nem látni egyelőre, hogy az üzletek forgalmát az újdonság ereje, a karácsony előtti érdeklődés vagy a tartós kereslet alapozza-e meg. Volt olyan kereskedő, akinek gyengén sikerültek az első napjai, de ezt kompenzálta az elmúlt hét, míg másoknak egyenletesen erős a forgalmuk, de ez nem feltétlenül az Arena Plazával, hanem speciális kínálatukkal függhet össze. Nagy kérdés, hogy a bevásárlóközpont egyelőre tragikusan ronda környezetét rendbe teszik-e néhány hónapon belül. Ugyanakkor az új bevásárlóközpont közelében lévő Árkád, Sugár és IKEA közös ellenkampányt indított, hogy megakadályozza vevők tartós átáramlását. A Keleti pályaudvar metrómegállójában bőszen osztogatják a végállomásnál lévő áruházakat népszerűsítő szórólapokat.