Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az adatok szerint a személygépkocsi márkák közül a magyar piacon a legtöbbet Suzukiból adták el februárban januárhoz hasonlóan, összesen 1679-et, a márka piaci részesedése 14,96 százalék volt. Fordból 1109, Skodából 1019, Opelből 974, Volkswagenből pedig 776 kelt el. Tavaly februárban a sorrend hasonlóan alakult, kivéve, hogy akkor a második helyen 994 eladott személygépjárművel a Skoda állt.

A közlemény szerint 110,7 százalékkal, 257-re nőtt februárban a forgalomba helyezett új motorkerékpárok száma. A márkák közül a Hondából adták el a legtöbbet 84-et, ez a márka fedi le a piac 32,68 százalékát.

A kishaszongépjármű-piac februárban 21,9 százalékkal, 2002 darabra bővült az előző év azonos időszakához képest. Az ilyen típusú járművek közül a márkákat tekintve a Fordból adták el a legtöbbet, 674-et, a márka piaci részesedése 33,67 százalék volt.