A vendégek 59 százaléka 4, 20 százalékuk 5 csillagos szállodában élt az akciós lehetőséggel. Mint azt Dudás Krisztina, a Magyar Turizmus Zrt. marketing-igazgatója szerint az idei kampány újdonsága, hogy a BWI csatlakozott ahhoz a tartalmi kampányhoz, amelyben Budapest, mint a történelmi fürdők városa mutatkozik be. Ennek kapcsán a szállodákban tartózkodó utasok ingyenes/kedvezményes fürdőjegyet, közlekedési lehetőséget kaptak kuponfüzet keretében. A kuponfüzettel a kampány keretében Budapestre érkező több, mint 20 ezer vendég több, mint negyede vette igénybe.

Az új irány révén Budapest immár nem csak ár-alapú, hanem szolgáltatás-alapú kampánnyal tudott megjelenni a nemzetközi turisztikai piacon, ami növekvő bevételeket jelenthet a szakmának, ráadásul - miként az a tájékoztatón elhangzott - a kampány sikere abban is mérhető, hogy már a márciusi foglaltsági adatokban erősödik a visszatérők aránya.

A kampányra az MT 100 millió forintot fordított, a partnercégek és a szállodák további 57,5 millió forint értékű vállalást tettek, míg a kiválasztott partner, a lastminute.com szintén 100 milliós forint körüli hirdetési felületet biztosított a kampánynak. Ennek keretében az utazási portálon és partneroldalain 56 millió alkalommal jelentek meg a BWI hirdetései. Ennek nyomán a portálon keresztül történő budapesti szállásfoglalások száma 15 százalékkal nőtt, az akcióban részt vevő szállodák forgalma ezen belül 51 százalékkal emelkedett.

A BWI idején, 2010 november 1. és március 31. között a Malév 7 százalékkal több jegyet értékesített.