Az augusztusi növekedéshez mérten félgőzzel, de szeptemberben is nőttek a hazai újautó-eladások az előző év azonos időszakához mérten. A DataHouse Kft. bő 11 százalékos többletet regisztrált, így közel 3,6 ezer új személygépkocsira került rendszám. Ezzel a kilenc havi elmaradás 34 százalékra enyhült 2009 január-szeptemberhez képest, azaz 49 ezer helyett 32,5 ezer autó kelt el. A szeptemberi számokat javította, hogy egy flottaértékesítés keretében 167 új Ford Focust adtak át. Ez is segített abban, hogy a Ford megőrizte piacvezető pozícióját, bár kilenc havi részesedése bő egy százalékponttal 12,2 százalékra csökkent. A második helyen - tortaszeletét megduplázva - 10,5 százalékkal a Skoda áll, miután eladásait harmadával bővítette, majd az Opel, a VW és a Renault következik. A Suzuki a hetedik helyen áll, igen rossz teljesítménnyel: az egy évvel korábbi mennyiség harmadára sem volt vevő, azaz kevesebb mint 1800 autó kelt el a 2009 január-szeptemberi 6,2 ezer után. Ez minden bizonnyal a lakossági finanszírozás nehézségeivel és azzal van összefüggésben, hogy a japán márka itthon gyártott járművei nem tartoznak a céges flottabeszerzők kedvencei közé.