Továbbra is a Suzuki vezeti a magyar autóeladási listát

Míg a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete - mint azt korábban hírül adtuk - 2001. első negyedévében 0,5 százalékkal 24 110-re növelte személygépkocsi, illetve terepjáró-eladásait, a nem egyesületi tag Suzuki 11,4 százalékkal nagyobb, 7 711 darabos forgalomról számolt be. Összesen tehát 31 821 új autó talált gazdára, ami 2000. első negyedévéhez képest 2,4 százalékos növekedést jelent.
Ádám Viktor, 2001. április 11. szerda, 15:53
Fotó:

A magyar autópiac második legnagyobb szereplője, az Opel eladásai 16,7 százalékkal 3,9 ezerre csökkent, míg a harmadik helyezett Volkswagené 34,2 százalékkal 3,215 ezerre nőttek. A Renault forgalma 43,5 százalékkal emelkedve megközelítette a háromezer darabot.

HOZZÁSZÓLÁSOK