Mint 1994 óta minden évben, ismét a Westelt választották a legtöbben. A piacvezető mobilszolgáltató 2002. végén 3 millió 402 ezer ügyfelet szolgált ki, azaz Magyarországon minden harmadik emberre jutott egy Westel előfizetés. Az előző évhez képest 36 százalékos ügyfélszámbővülés elsősorban a Domino kártyáknak köszönhető, emellett sokan választották a hét különböző, lebeszélhető havidíjú Aranytárskártyás díjcsomag valamelyikét is. Az ügyfelek között a beszélgetés mellett az SMS örvend nagy népszerűségnek. A rövid szöveges üzenetek a személyek közötti üzenetváltás mellett számos új szolgáltatás - így az Európában elsőként bevezetett Mobilbank - használatát biztosítják. Az SMS forgalom erőteljes növekedése 2002-ben tovább folytatódott. Ezen felül a Westel tavaly áprilisban a világ GSM szolgáltatói közül elsőként vezette be teljes körű kereskedelmi MMS szolgáltatását és Magyarországon elsőként tette lehetővé, hogy ügyfelei külföldön is küldhessenek és fogadhassanak fényképes üzeneteket.