Továbbra is piacvezető a Westel

A Westel a hazai GSM szolgáltatók közül a legtöbb új, köztük néhány, a világon és európában elsőként elérhető szolgáltatás, valamint több új díjcsomag bevezetése mellett megőrizte piacvezető pozícióját. A tavalyi évben több mint 900 ezer ügyfél csatlakozott a Westelesek táborához.
NAPI Online, 2003. január 8. szerda, 15:18
Fotó:

Mint 1994 óta minden évben, ismét a Westelt választották a legtöbben. A piacvezető mobilszolgáltató 2002. végén 3 millió 402 ezer ügyfelet szolgált ki, azaz Magyarországon minden harmadik emberre jutott egy Westel előfizetés. Az előző évhez képest 36 százalékos ügyfélszámbővülés elsősorban a Domino kártyáknak köszönhető, emellett sokan választották a hét különböző, lebeszélhető havidíjú Aranytárskártyás díjcsomag valamelyikét is.
Az ügyfelek között a beszélgetés mellett az SMS örvend nagy népszerűségnek. A rövid szöveges üzenetek a személyek közötti üzenetváltás mellett számos új szolgáltatás - így az Európában elsőként bevezetett Mobilbank - használatát biztosítják. Az SMS forgalom erőteljes növekedése 2002-ben tovább folytatódott. Ezen felül a Westel tavaly áprilisban a világ GSM szolgáltatói közül elsőként vezette be teljes körű kereskedelmi MMS szolgáltatását és Magyarországon elsőként tette lehetővé, hogy ügyfelei külföldön is küldhessenek és fogadhassanak fényképes üzeneteket.

HOZZÁSZÓLÁSOK