Turisztikai kutatás több mint félmilliárdért - az EU fizeti

Magyarország, mint turisztikai márka népszerűsítését célzó kampány hatékonyságának növelését támogató kutatásra 585 millió forint fordítható. Csak tapasztalt ajánlattevők rúghatnak labdába.
Németh Géza, 2020. július 18. szombat, 15:12
Fotó: Napi.hu

A közbeszerzési felhívást a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, mint ajánlatkérő jelentette meg az uniós közbeszerzési közlönyben.

A kutatást az európai uniós társfinanszírozású Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) állják.

A feladat a következő részekből áll (zárójelben a minta nagysága):

  • belföldi márka stratégia kutatás (3000 fős),
  • belföldi kampány teszt és utómérés (500),
  • külföldi kampány teszt és utómérés (500) a következő országokban: Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Németország, Oroszország, Románia, Franciaország, Hollandia, USA,
  • utazás-szervezés és szállás kutatás (1500),
  • bor és gasztronómiai kutatás (2000),
  • attrakciók ügyfélelégedettség mérése (3000),
  • fesztivál és rendezvény kutatás (3000),
  • kis és közepes vállalkozások igényfelmérése (mélyinterjú 60 perces, 10 db).

A kutatást szeptember első napján kell elkezdeni és jövő március végéig kell befejezni.

Ajánlatot az a vállalkozás tehet, amelynek az elmúlt három lezárt üzleti év közül az adózott eredménye legfeljebb egy évben volt negatív, vagy nulla, illetve a piac,- és/vagy közvélemény kutatási szolgáltatásokból származó nettó árbevétele elérte a 400 millió forintot. Az ajánlattételi határidő augusztus 17.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK