Új biztosítási cég lépett a magyar piacra

Év elején megkezdte működést a magyar piacon is az életbiztosításokat direkt (internetes) technikával értékesítő 4Life Direct Kft. - közölte a társaság az MTI-vel.
MTI-Eco, 2013. május 4. szombat, 09:37
Fotó: Napi.hu

A magyar cég egy nagy európai csoport, a 4Life Direct International tagja. Függő biztosításközvetítőként a vállalat maga választja ki azokat a biztosítókat, amelyeken keresztül ügyfeleit biztosítja.

A ma már nemzetközi cég a múlt század nyolcvanas éveiben Dél-Afrikában lépett piacra, idősebbeknek szóló életbiztosításokkal. Ezután az Egyesült Államok és Ausztrália következett. Európában 2009 óta van jelen. Jelenleg Lengyelországban, az Egyesült Királyságban és ez év eleje óta Magyarországon is működtet önálló irodákat. Ügyfeleinek száma meghaladja a 2 milliót.

A lengyel iroda 2011-es díjbevétele 430 millió forintnak megfelelő zloty volt, tavaly pedig már 1,159 milliárd forint díjbevételt ért el.

A 4Life Direct a Gibraltáron bejegyzett Red Sands biztosítási csoport termékeit értékesíti.

A cégjegyzékben a magyar leányvállalat alapítási ideje múlt év augusztusa, a jegyzett tőke pedig 5 millió forint. A közlemény a magyarországi beruházást 90 millió forintra teszi. Tulajdonosa a máltai CVP Limited.

HOZZÁSZÓLÁSOK