Új cég kezdi el működését hazánkban

A Tesco webshopjának kialakításával és minőségi termékképekkel és információkkal való feltöltésével, illetve az azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatásokkal mutatkozik be Magyarországon a komplex termékadatkezelési szolgáltatást nyújtó brit Brandbank.
Kiss Melinda, 2013. február 19. kedd, 15:58
Fotó: Napi.hu

A brit cég többek között az Asda-Walmart, a Booker, a Boots, a Kiddicare, a Makro, a Musgrave Group, Sainbury's, Waitrose számára szolgáltat - világszerte több mint száz online kereskedővel működnek együtt - foglalkozik az élelmiszeripar, a nagykereskedelem, a gyógyszeripar termékeivel, valamint az élelmiszeriparba nem tartozó termékekkel is. A Brandbank jelenleg több mint hatezer szállító és 300 ezernél több termék adatait kezeli. Eddig több mint egymillió fényképet készítettek különféle termékekről professzionális stúdióban.

A brit vállalat hazai leánya első feladatát a két cég közötti globális együttműködés keretében kapta. Hosszabb távon azonban több más online kereskedelemben érdekelt hazai vállalkozással is együttműködnénk, elvi megállapodás már született például a G-Roby és a Hiper.hu-val is - mondta a Napi Gazdaságnak Kurucz Péter, Brandbank Hungary Kft. country menedzsere. A magyar leányvállalat szeretné elérni, hogy 2013 végére szeretnék ezer beszállító partnerük mintegy 20 ezer termékadatát rögzíteni az adatbázisukban. Továbbá szeretnék ezeket az adatokat a lehető legtöbb (online) kereskedőhöz eljuttatni. A közép-európai régióban is igyekszünk mindenkit kiszolgálni termékadatainkkal: Lengyelországban és Csehországban már számos kereskedő - többek között - az Auchan vagy a Metro - is a partnerünk - tette hozzá Kurucz Péter.

A Brandbank adatbankja naprakész információkat tartalmaz a termékek jellegzetes tulajdonságairól: összetevő és tápérték adatokról, az allergénekről, egészségüggyel és életmóddal kapcsolatos, jogi, szabályozási, valamint marketing információkról, a főzéssel kapcsolatos, tárolási és felhasználási útmutatókról, a tömeg- és méretadatokat, valamint esetlegesen újrahasznosítási információkat biztosít az ellátási lánc számára. A feltöltött képek lehetnek klasszikus termékfotók, marketing- és planogram fotók, kicsomagolást bemutató felvételek, de az ügyfelek igénye esetén a cég munkatársai készítenek életstílus fotókat, videófelvételeket és 360 fokos termékbemutató fotókat is. A márkatuladonos az alapszolgáltatásként kapott termékkatalógusban saját maga menedzselheti termékadatait és továbbíthatja különböző felhasználási célokra, de akár hozzáférést is biztosíthat azokhoz saját munkatársai és ügynökségei számára.

HOZZÁSZÓLÁSOK