"Elsődleges célom, hogy a szerteágazó vezetési tanácsadói piacon az ügyfelek megismerjék az Ernst & Young (E&Y) személyre szabott szolgáltatásait. Az ügyfelek ma már nemcsak a problémák feltárását várják el a tanácsadóktól, hanem a megoldást és az ahhoz vezető úton a folyamatos szakmai segítséget. Mi pontosan ezt kínáljuk, hogy a végén együtt osztozhassunk a sikerekben" - mondta a szakember.

Seregdy Tamás

Seregdy Tamás elsődleges szakterülete az üzleti stratégiát a mindennapokba átültető (üzletfejlesztési, CRM, működésfejlesztési, hatékonyságjavítási) megoldások, valamint az ezeket kiszolgáló IT-rendszerek előkészítése, megvalósítása és minőségbiztosítása a pénzügyi, az energetikai, a közmű, valamint a telekommunikációs szektorban.

A szakember mintegy húszéves, szektorokon átnyúló tapasztalattal rendelkezik az üzleti tanácsadás és az informatikai projektmenedzsment területén. Nevéhez fűződik a magyar pénzügyi szektor eddigi legjelentősebbnek tartott vállalati folyamatátszervezési (Business Process Reengineering - BPR) programjának kidolgozása.

Munkája során részt vett számos meghatározó magyarországi pénzintézet kereskedelmi és kkv-stratégiájának kidolgozásában, valamint üzlet- és működésfejlesztési projektjeiben is.

2006 óta az üzleti életben betöltött pozíció mellett CRM modulvezetője a budapesti International Business Schoolnak.

Diplomáit a Budapesti Műszaki Egyetemen és a nagy-britanniai Brunel University-n szerezte.