Újabb stratégiai megállapodásokat köt az Orbán-kormány

Az elektronikai Festo AG&Co. és a cukoripari Agrana Csoport magyarországi leányvállalataival köt stratégiai megállapodásokat a kormány - az erről szóló kormányhatározatok a pénteki Magyar Közlönyben jelentek meg.
MTI, 2014. július 18. péntek, 18:48

A Festo két magyarországi cége, a budapesti székhelyű Festo Automatika Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., valamint a Festo-AM Gyártó Kft.

Az Agrana két leányvállalata pedig a budapesti székhelyű Magyar Cukorgyártó és Forgalmazó Zrt. és a Vásárosnaményban bejegyzett Agrana-Juice-Magyarország Mezőgazdasági Termelő és Kereskedelmi Kft.

Mindkét megállapodást - a kormány nevében - Szijjártó Péter, a külgazdasági és külügyi tárca államtitkára írja alá.

A kormány eddig több mint 40 nagyvállalattal kötött stratégiai megállapodást.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

rigolya, 2014.07.20 13:19

@rigolya: Jah, elfelejtettem, a november 23-án írt tervek már léteztek... De a Suzuki-val a stratégiai megállapodást november 21-én írták alá.

Ugye senki sem gondolja, hogy 2 nap alatt lettek készek a tervek?!

http://mandiner.hu/cikk/20121121_strategiai_megallapodast_kotott_a_suzukival_a_kormany
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rigolya, 2014.07.20 13:13

http://nol.hu/gazdasag/20121123-a_suzuki_egy_utat_is_meger-1348069
"Korábbi skiccekre építve legalábbis eldőlt: az új útszakasz valószínűleg irányonként egy forgalmi sávos, óránként kilencven kilométeres sebességű közlekedésre alkalmas főút, esetleg autóút lesz. Megépítése a 2014?2020 közti időszakban esedékes. Az azonban kérdés, hogy nyomvonala merre vezet majd. "

Ez még nem is autópálya...

http://mno.hu/gazdasag/ebben-allapodott-meg-orban-viktor-1119015
Ebben a cikkben ott vannak a "stratégiai megállapodás részletei"... No egyik pont sem olyan, amit egy gyár magától ne tene meg.

Szóval miért is kell ez a stratégiai rongyrázás?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rigolya, 2014.07.20 13:05

@tever kneif: A Suzuki már letelepedésekor ígéretet kapott az autópálya- és vasútkapcsolatra. Ehhez nem kellett stratégiai megállípodás.

A hidak tervezésekor inkább az EU-s előírások szélesebb nyomtávait, nagyobb tengelyterhelését veszik figyelembe... illetve nem a mának építik általában a duna-hidakat. Főleg ha a duna mentén akarnak autógyárat. Ehhez sem kellett stratégiai megállapodás!

A Mercedes maga is támogat mindenféle egyetemet, iskolát, óvodát, bölcsődét, tömegközlekedést. Ez náluk alapvető... s a letelepedés után el is kezdték szervezni. Ehhez sem kellett stratégiai megállapodás!

Most valami konkrétumot, ha lehetne!???
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

tever kneif, 2014.07.20 10:47

@rigolya: Milyen eredményről hallott?

- A SUZUKI autogyar kerese volt az Esztergomba vezetö vasut modernizalasa - ez megtörtent.

- az autopalyahoz valo bekötes - tudomasom szerint folyamatban van.

- az uj dunahid tervezeseben mar figyelembe vettek, hogy szelesebb nyomtavokat kell epiteni az auto szallitasok miatt igy szelesebb lesz a hid mint tervezett. Ezt kerte a gyar.

- Kecskemet - Mercedes: uthalozatok epitese, modern buszokat kaptak a dolgozok szallitasahoz es maga a varosi közlekedes is.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

rigolya, 2014.07.19 20:02

@tever kneif: Mutasson már rá, hogy a kormányzati PR-on kívül még mi célt szolgált eddig a már 3. éve kötögetett sok-sok megállpodás?

Milyen eredményről hallott?
Ha tud ilyet, akkor lehet helyes... ha nem (én nem!), akkor viszont felesleges rongyrázás.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html