Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A Budapest 2024 Nonprofit Zrt. négymilliárd forint plusz áfa értékű keretmegállapodást kötött 2016. december 13-án a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft.-vel és a MindShare Médiaügynökség Kft.-vel a "társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017-es stratégiájának kialakítására, rendezvények megvalósítására, média kommunikációs kampány megtervezésére, lebonyolítására" - derül ki a magyar és uniós közbeszerzési eljárások figyelésével foglalkozó Közbeszerzési Hirdetmény Figyelő (KHF.hu) portál adataiból. A keretösszeg hárommilliárd forint, ami egymilliárd forinttal növelhető.
A központi költségvetési támogatásból működő, a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) és a főváros 50-50 százalékos tulajdonában lévő Budapest 2024 Zrt. szeptemberben hirdette meg a kommunikációs közbeszerzését, amit végül versenytárs nélkül, egyedüli ajánlattevőként nyert meg a közösen pályázó Humán Telex és MindShare.
A Humán Telex már nagyon tudja kommunikálni a budapesti olimpiát, hisz a 2016-os kommunikációs kampányt is e társaság és a MindShare-rel azonos cégcsoportba tartozó Media Insight Médiaügynökség Kft. tervezte és bonyolította le. A munkát szintén egyedüli ajánlattevőként nyerték el a vállalkozások, amelyek idén nettó 900 milliós keretből gazdálkodhattak - de ezt december végén megemelték 1,31 milliárd forintra. Jövőre viszont már 3+1 milliárdból gazdálkodhatnak a kommunikációs cégek.
A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, aki az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója és a Ferencvárosi Torna Club (FTC) tulajdonában lévő Fradiváros Vagyonkezelő Zrt. igazgatósági tagja is - derül ki a Céginfo.hu adataiból..
A cégek feladatai a tenderkiírás alapján:
Nagyjából kizárt, hogy valaki minden autómárkát és -típust ismerjen, még a legnagyobb tudású autómániást is képes megizzasztani egy-egy kevésbé ismert autó beazonosítása. Az amerikai...