Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Új jelölőrendszert vezet be a magyar Lidl: a boltlánc 10 különféle szín és piktogram alkalmazásával hívja fel a figyelmet az ártáblákon például a glutén- és laktózmentes, valamint a bio és vegán termékekre - közölte a társaság.

A lépésnek köszönhetően az egészségtudatos, valamint ételintoleranciában szenvedő vevők gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a termékek között.

A különféle színnel jelölt mentes termékek között megtalálhatóak olyan alapélelmiszerek, mint a pékáruk, tejtermékek, száraztészták, de többek között a gyorsfagyasztott és hűtött készételekből is kínál a vállalat alternatívát.

A boltlánc közölte azt is, hogy a sajátmárkás termékeinek hozzáadott só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti. Ezen élelmiszerek esetében a diszkontlánc egy zöld színű piktogramon azt is feltünteti, hogy az eredeti recepthez képest hány százalékkal kevesebb cukor vagy só hozzáadásával készült a termék.