Újfajta tréningekkel inspirálnák a vállalatvezetőket

A Brain Bar az ACG stratégiai szakembereivel közösen egy saját módszertanon alapuló, hazai vállalatokra szabott, újszerű innovációs workshop-sorozatot fejlesztett ki közép- és felsővezetők számára, amelyeken érdekes határterületeket feszegetve igyekeznek később is alkalmazható tudást adni a május végén a Corvinus Egyetemen megrendezendő eseményen résztvevőknek.
Szabó Zsuzsanna, 2018. május 17. csütörtök, 17:36

A Mastermind Sessions tematikáját és működési mechanizmusát a Brain Bar és az ACG Reklámügynökség csapata együtt dolgozta ki, célja, hogy egy, a hazai vállalatokra szabott, újszerű módszertant alakítsanak ki, aminek segítségével a résztvevők a megszerzett inspirációt kézzelfogható innovációs lehetőséggé alakíthassanak át - derül ki az ACG közleményéből.

Európa egyik legrangosabb jövőfesztiválján a vendégek a tréningeken világhírű jövőkutató szakemberek vezetésével foglalkoznak a blockchain rejtette céges lehetőségekkel, a klasszikus görög filozófia és a sci-fi üzleti döntéshozatalban történő alkalmazásával, illetve a kreativitás és az innováció helyes szerepével.

A május 31-én a Corvinus Egyetemen megrendezendő programokon olyan, a saját területükön egyedi és kiemelkedő előadókat lehet majd meghallgatni, mint Ari Popper, a SciFutures ügyvezetője és alapítója, Andrew Taggart szilícium-völgyi filozófus és Jeffrey Tucker, a blockchain technológia advokátora, libertárius anarcho-kapitalista gondolkodója.

A tréningek izgalmas határterületen mozognak, azt járják körbe egyebek mellett, hogy hogyan tudja előmozdítani a sci-fi világa az üzleti stratégiaalkotást; miben segíthetnek az ókori görög gondolkodók a vállalati filozófia és értékteremtés megalapozásában; hogyan ültethetjük át a blockchain technológia még felfedezetlen céges lehetőségeit és alkalmazásait az üzleti gyakorlatba? - mondta Vaskó Renáta, a Brain Bar innovációs menedzsere.

A mechanizmus kidolgozásához 25 különböző módszertant tanulmányoztak: design thinking, service design és trend forecasting eszközöket gyúrtak össze. A workshopok első, inspirációs részét követően a résztvevők kis csoportokban, facilitátorok segítségével a saját ügyvitelükre fordítják le a hallottakat, hogy kézzelfogható és a későbbiekben is alkalmazható tudást szerezzenek - magyarázta Molnár Eszter, az ACG Reklámügynökség stratégiai szakértője.

Képünk forrása: Shutterstock

HOZZÁSZÓLÁSOK