Uralkodik a Való Világ és Mónika

Tovább nyílt az olló a két kereskedelmi televízió teljesítménye között az elmúlt héten. Az RTL Klub főműsoridőben és teljes napra vetítve is több százalékponttal magasabb közönségarányt ért el a 18-49-es korosztályban, mint a konkurens tv2.
NAPI Online, 2003. március 21. péntek, 12:19
Fotó:

A tv2 a múlt héten váratlanul újra átalakította esti műsorstruktúráját, ám egyelőre ez jelentős pozitív eredménnyel nem járt - írta a Kreativ Online Hírlevél. A csatorna radikálisan csökkentette a gyengén szereplő Big Brother2 műsoridejét, és korábbi időpontra helyezte a programot, így most először az őszi elindulás óta a két csatorna valóságshow-ja nem azonos sávban jelentkezik.

A BB2 epizódjainak nézettségén a Tények utáni hét órás indulás lényegében nem változtatott: maradt a hétköznapokon 10-12 százalék körül, a hírműsorhoz hasonló - valamivel 30 százalék alatti - közönségaránnyal. Eközben a Fókusz stabilan 18 százalékos nézettséget ért el. A Való Világ 2 számára az Aktív és a Jóbarátok sem jelentett konkurenciát, a show nézettsége hét közben 17-22 százalék között mozgott, miközben a Jóbarátoké végig 15 százalék alatt maradt.
A Barátok Közt továbbra is őrzi népszerűségét, a szerda esti két epizód 50 százalék feletti közönségaránnyal a hét legnézettebb műsora volt. A tv2 hétköznap esti filmjei 10-13 százalék körüli nézettséget hoztak, míg az RTL Klub-on vetített filmek későbbi kezdéssel is 12-16 százalékos nézettséget értek el. Stahl Judit Micukójára a 18-49-es korosztályból az előző héthez hasonlóan 630 ezren voltak kíváncsiak, Hajós András Magánszámára viszont mindössze 400 ezren.

Csütörtök este a Fábry-show közel 50 százalékos közönségarányt ért el, péntek este az Activity ismét elbukott a Való Világ show-jával szemben. Szombaton este ismét a Való Világra és az utána sugárzott játékfilmre voltak többen kíváncsiak, mint a Big Brother-showra. Vasárnap az RTL játékfilmjét többen látták, mint a Naplót, az utána következő Pacemaker című film viszont a jobban szerepelt, mint a Való Világ show-ja.

Az MTV új játékai 4-5 százalékos nézettség és 10-12 százalékos közönségarány mellett debütáltak. A nyolc óra utáni sávban szereplő műsorok többsége 16-18 százalékos közönségarányt ért el, a Szuperbuli vasárnap este mindössze 12 százalékot.

A délutáni talk-show párbajban Mónika továbbra is vezet Claudia előtt. A koraesti hírműsorok közül a hét minden napján az RTL Híradója volt legnézettebb, a reggeli műsorsávban pedig hétfőn a tv2-s Lazac, a többi napon az RTL Reggelije vonzott több nézőt.

HOZZÁSZÓLÁSOK