Vallott a magyar Lidl - jól belehúztak

A nagy üzletláncok közül utolsóként közzétette éves beszámolóját a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. A hálózat növekvő forgalom mellett, több mint a duplájára tornászta fel eredményességét.
K. Kiss Gergely, 2017. szeptember 2. szombat, 11:55
Fotó: Napi.hu

Vallott a Lidl előző üzleti évéről, amely a 2016 április 1. és 2017. március 31. közötti időszakot öleli fel.

Ennek alapján a társaság árbevétele, az előző üzleti évben realizált 282,7 milliárd forintról 314,5 milliárd forintra növekedett. A cég adózott eredménye ugyanakkor ennél jóval nagyobb mértékben nőtt: a 2015/16-os 6,1 milliárdról 13,9 milliárd forintra ugrott meg az elmúlt periódusban.

Nagy hatékonyság mellett nőttek a bérek is

A eladott áruk beszerzési értékét nézve is növekedést látható: a tavalyelőtti 210,7 milliárdról 230, 8 milliárd forintra nőtt 2016/17-ben ez a mutató. A személyi jellegű ráfordítások soron 21, 83 milliárd forintos kiadás szerepel, szemben a 2016 márciusát megelőző üzleti év 17,4 milliárd forintos ráfordításával.

A Blokkk.com korábban felhívta a figyelmet, hogy az egy főre jutó árbevétel tekintetében a Lidl vezet a hazai kiskerláncok között 82 millió forint/főnyi forgalommal, ami pedig négyszer nagyobb a Coop Szolnokénál.

A Lidl egyelőre nem tette közzé a beszámolók kiegészítő mellékletét.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

rigolya, 2017.09.02 14:33

A hatékonyság és a bérek együtt mozognak: itt a tapasztalat rá!

Miért is alacsonyak a magyar bérek???
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html