Változás a Nemzeti Közműveknél - 4,2 millió ügyfelet érint

A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, az NKM Ügyfélkapcsolati Kft. a tervek szerint nyár végén kezdi működését.
Szász Péter, 2018. június 6. szerda, 11:54

A NKM Nemzeti Közművek Zrt. szerdai tájékoztatása szerint a cégcsoport öt cégének eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogják egységesíteni 4,2 millió ügyfelük számára. Az új társaságba szervezik az ügyfélkapcsolati feladatokat, például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést vagy a panaszkezelést.

Ezzel megteremtik az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen, a közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Így az ügyfelek számára gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtanak, miközben a cégcsoport belső folyamatai az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak lesznek. (Már van napelem szolgáltatása is a Nemzeti Közműveknek.)

A cég ügyfelei tavaly június óta egy helyen intézhetik áram- és gázszolgáltatási ügyeiket országszerte.

A kép forrása: Pixabay.

HOZZÁSZÓLÁSOK