Változhat ősztől a Barátok Közt

Elsőnek az fmcg-szektor képviselői kaptak az alkalmon és éltek a termékelhelyezés lehetőségével. Az új médiatörvény kínálta hirdetési megoldás alkalmazását egyelőre tanulják a szereplők.
NAPI, 2011. február 19. szombat, 08:00
Fotó:

Megélénkült a hirdetők érdeklődése az új lehetőségek, így a termékelhelyezés iránt is - mondta Vidus Gabriella, az RTL Klub mellett több televíziós csatorna hirdetését értékesítő R-Time ügyvezető igazgatója. A magyar piac számára teljesen új dologról van szó - tette hozzá -, amit meg kell ismerni, meg kell tanulni, az év első szakasza erről az ismerkedésről szól.

A termékelhelyezés újfajta gondolkodásmódot igényel és egy az eddigieknél sokkal szorosabb együttműködést a hirdető, az ügynökség, valamint a csatorna között. Megyeri András, a TV2 üzletfejlesztési osztályvezetője is arról számolt be, hogy számos ügyfelük kezdett el érdeklődni az új médiatörvény kínálta lehetőségekről. A tárgyalások szempontjából jó időben van a televízió, hiszen sok ügyfélnél még zajlik az egyeztetés az éves megállapodásokról. Szinte mindegyik hirdetői szektorból érkezik megkeresés, de egyértelműen az fmcg-k a legélénkebbek - mondta Vidus. Ami az árazást illeti, még nem alakult ki végleges koncepció. A termékelhelyezés mindenképp prémium reklámkörnyezet, miután a termék a műsorszámon belül tud megjelenni. A megjelenések értékének meghatározása viszont nem egyszerű, mivel sok esetben nem kiszámítható azok intenzitása. Különbséget kell tenni emellett a spontán, valamint az előre megírt termékelhelyezések között.

Az újszerű reklámhordozók és megoldások esetében nehéz a dolgunk, mert az eddig megszokott sémákat nem minden esetben lehet alkalmazni - magyarázta Megyeri. Az ilyen megjelenések nem csupán hirdetői felületek, hanem a TV2 márkáinak ismertségét és elfogadottságát is vásárra viszik. Az árak egyediek, hiszen a puszta megjelenésszámnál többet jelent egy-egy ilyen hirdetés, ennek ellenére meg kell őrizni az összehasonlíthatóság elvét, hogy a hirdető könnyen felmérhesse, az új megoldás vagy a hagyományos kommunikáció előnyösebb-e neki. Vannak témák, amelyekre továbbra is a hagyományos megoldások a leghatékonyabbak - felesleges lenne például kombájnokat elhelyezni egy stúdióban.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

ragadom, 2011.02.20 21:42

és a KÁDÁ TRANSZ-os kamionok !!!!! is mindi ott voltak a képben
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

szevike, 2011.02.20 10:10

Ez cseppet sem új. Legfeljebb egy ideig nem volt engedélyezett.
Akik még emlékeznek a Kisvárosra, hát az abból készült. Az OMV benzinkút, a Ford autójavitó, a kávéárulós bodega, a patika az uj szerekkel stb.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

megalodon, 2011.02.19 10:33

Az jó lesz, mert legalább tudni fogom, hogy mit nem szabad megvenni ugyanis ennek az árába legalább 30% marketingköltséget belekalkuláltak azaz ennyivel drágább egy azonos minőségü de nem mutogatott termékhez képest !!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Makkoska, 2011.02.19 10:22

Akkor a Balázs már nem Lorem Ipsum pólóban fog járni? :)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

luck66, 2011.02.19 09:58

eddig is volt termékelhelyezés,a nők ebben a sorozatban,ha megnézitek,mindig,bármit is csinálnak,csak tűsarkú cipőt viselnek,takarítás,főzés,mosogatás,meló,szex,aki öltözteti őket az nem normális vagy férfi,de a saját neméhez vonzódik
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html