Vége lehet a Ladák magyarországi forgalmazásának

Orosz lapokban korábban megjelent, hogy a Lada autómárka elhagyja az európai piacot. A magyarországi importőr illetékese nem cáfolta a pénteken felröppent hírt - adta hírül a hvg.hu.
Domokos Erika, 2020. június 6. szombat, 16:20
Fotó: Napi.hu

A Lada hazai oldaláról pénteken egy időre eltűnt az összes eddig fogalmazott modell, csak szervizekről szóló információkat lehetett látni rajta. Az Origo ennek kapcsán arról érdeklődött a cégnél, hogy megszűnt-e az autók forgalmazása Magyarországon, amire azt a választ kapták a cég chates ügyfélszolgálatán, hogy igen - olvasható a hvg.hu cikkében.

A Duna Autó Zrt. érdekeltségi körébe tartozó vállalat pr- és marketingvezetője a hvg.-nek nem cáfolta a hírt, csak annyit közölt, hogy jövő héten adnak ki közleményt a márkát illetően.

A Lada magyarországi visszatérését 2015 végén jelentették be, előtte a Hungarolada, illetve a szocializmusban a Merkur forgalmazta az orosz autókat.

Orosz lapokban korábban megjelent, hogy márka elhagyja az európai piacot, mert az egyre szigorúbb emissziós előírások betartásához a kis darabszámban fogyó autók motorjának komoly fejlesztésére volna szükség, ami gazdaságilag nem éri meg - írta a hvg.hu.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

europeer, 2020.06.07 10:08

@Koronat_Orsosra_Mozgalom_2:
Az a jó terepjáró amit a vadászok használnak és amivel az arabok járják a sivatagot.
Csak azt kell megnézni, és olyat kell venni terepre.
A magyar vadászok a NIVA-t és a Vitarát kedvelik leginkább, + TOYOTA, NISSAN pick-up. PAJERO-val meg Bömössel kevesen nyomulnak erdőbe, szántóra. :-))
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

europeer, 2020.06.07 10:01

"elhagyja az európai piacot, mert az egyre szigorúbb emissziós előírások betartásához"
Ja. Ezzel kicsit túlzásba esnek a szabályozók, még egy olyan gyárnak mint a VW, is csalnia kellett, hogy tartsa az értékeket.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

matyi2010, 2020.06.07 08:30

Valós terepjáróra a lakosság 0,1%-nak van szüksége. Erre nem lehet autógyárat alapozni... Sajnos Oroszország Brazília -India szintjéhez közeledik, onnan valószínűleg nem fog az elkövetkező tíz-húsz évben kiemelkedni.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

Koronat_Orsosra_Mozgalom_2, 2020.06.06 23:23

@mpapa: "az olcsó ára és a jó terepjáró képessége"

Hát ez az. A BMW utcai terepjáró 10-szer annyiba kerül, de legalább utcán lehet vele terepjárni meg villogni meg rákölteni milliókat, amikor a valódi terepen elakad.

Ha ha ha
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

mpapa, 2020.06.06 23:09

Csoda, hogy eddig is vette valaki.
A 4x4-est (ex Niva) még az olcsó ára és a jó terepjáró képessége eladta, de a többi modell.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html