A KÖZOP-ból finanszírozott projekt az első üteme a budapesti villamos- és trolibusz fejlesztésnek. A 19-es villamos vonalnak a Szentt. Gellért tér és a Kelenföld vasútállomás közötti szakaszát kell átépíteni, bele értve a 8 megállót is. A 61-es vonalnak a Déli pályaudvar. és a Savoya park közötti szakaszán pedig 19 megálló átépítése a feladat, de a Móricz Zsigmond körtér nem tartozik bele ebbe. Albertfalva kitérőnél megszűnik a csonkavágányos betétjárati végállomás és új villamos pálya épül.

A nyertes a legolcsóbb ajánlattevő, a Colas két cége, a Colas Alterra Zrt. és a Colas Út Zrt. lett, CC Peronépítési Konzorcium néven. Vele a szerződést még március 10-én megkötötte a BKK, de csak most tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben.

Ajánlatot tett még az A-Híd Zrt., a Közgép Zrt., a KÉSZ Építő és Szerelő Zrt., a Strabag Építő Kft., a WIS Holding Befektetési és Kereskedelmi Zrt., továbbá a TVV Peron Konzorcium is, amelynek tagjai a TTDExpert Zrt., a VIV Zrt. és a Vianova 87 Zrt.