Kerekes Péter általános és középiskolai tanulmányait Magyarországon és Brazíliában végezte, majd üzleti tudományok diplomát szerzett az amerikai University of Richmond egyetemen.

Több mint két évtizedes marketing- és vállalatvezetői pályafutását az Unilevernél kezdte, ezután a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél felelt a Dreher és Kőbányai Világos márkákért, majd visszatért az Unileverhez, ahol regionális márkamenedzserként a Domestos portfólió felelőse volt. Később európai innovációs vezetővé nevezték ki, majd az Unilever Magyarország háztartási vegyiáru kategóriamenedzsere és a regionális innovációs központ marketingvezetője lett.

Ezután a magyar és román piacért felelős marketingigazgatóként csatlakozott a Reckitt Benckiserhez, onnan a Dreher Sörgyárak Zrt-hez tért vissza, immár marketingigazgatóként.

A szakember 2012-től a SABMiller/AB-Inbev csoporthoz tartozó Compania Cervecera de Canarias marketing- és trademarketing-igazgatójaként a Kanári-szigeteken dolgozott. Majd 2017-ben hazatért Magyarországra, az Experience TEN Kft. online marketingügynökség társtulajdonosaként és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozott.

Izgalmas kihívást jelent majd levezényelni a Coca-Cola Magyarország átalakulását a világ legkedveltebb üdítőitalának gyártójából teljes italportfóliót kínáló céggé - mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Magyarország újonnan kinevezett ügyvezetője. A kft. élén 2015 közepe óta Niklós László állt. A leköszönő ügyvezető a Coca-Cola Company osztrák leányvállalatának élén folytatja pályafutását.

A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. élén továbbra is Minas Agelidis áll.

A Coca-Cola Company több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában.