Újabb változások jönnek az Invitechnél

Az Invitech júliustól új szervezeti modell keretében folytatja tevékenységét - jelentette be a vállalat. A közlemény szerint az új struktúrában erőteljesebben fókuszálnak majd a stratégiai szolgáltatásaikra. Az Invitech az új modell részeként két üzletágat hozott létre.
Szabó Zsuzsanna, 2019. június 27. csütörtök, 19:15
Fotó: Shutterstock

Az infrastruktúra és társszolgáltatói üzletág vezetését a nemzetközi telekommunikációs szektorban szerzett több mint húszéves tapasztalattal rendelkező Kis Albert vezérigazgató-helyettes látja el, aki 2017-ben csatlakozott az Invitechhez. Az üzletág portfóliójába tartoznak a sötétszálas optikai gerinchálózat részei, a rádiós bázisállomások, a kollokációs, menedzselt, bérelt vonali és ethernet szolgáltatások. Az üzletág felelős az optikai és a rádiós alapú átviteli hálózat, valamint az adatközponti infrastruktúra üzemeltetéséért és fejlesztéséért.

A vállalati szolgáltatások üzletágat az Invitechhez 2012-ben csatlakozó, telekommunikációs és it-területen egyaránt széleskörű tapasztalattal rendelkező Kemendi Zsolt vezérigazgató-helyettes irányítja. Az üzletághoz tartoznak az Invitech vezetékes alapú hang- és adatszolgáltatásai, a felhő- és it-biztonsági megoldások, valamint ez a terület felel a végfelhasználóknak nyújtott it-szolgáltatások teljeskörű támogatásáért. Az üzletág legfontosabb célja, hogy olyan infokommunikációs megoldásokat biztosítson az ügyfelek számára, amelyek hatékonyan támogatják üzleti céljaikat és elősegítik digitális fejlődésüket.

A mindkét üzletággal szorosan együttműködő vállalati értékesítési és ügyfélszolgálati területet az Invitechhez 2010-ben csatlakozó Marton László vezérigazgató-helyettes irányítja. A nagyvállalati ügyfelek kiszolgálását a továbbiakban az egyes meghatározó szegmensek (pénzügyi szektor, államigazgatás, egészségügy, gyártóipar, szállodaipar) sajátosságaira, valamint a közepes méretű vállalkozások egyedi igényeire fókuszáló szakértői csoportok fogják ellátni. A kereskedelmi szervezet fejlesztésével az Invitech célja a személyes ügyfélkapcsolatok további erősítése, az ügyfelek üzleti működésének és egyedi elvárásainak megismerése testreszabott kiszolgálásuk érdekében.

HOZZÁSZÓLÁSOK