Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A vágányzár június 16-án este véget ér, nyárra ideiglenesen forgalomba helyezik a 2018-ig felújítás alatt álló dél-balatoni vasútvonal Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy, illetve Fonyód-Kaposvár közötti szakaszait, a menetidő tovább rövidül - jelentette be a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) az MTI tudósítása szerint.
A Szántód-Kőröshegy-Balatonszentgyörgy, illetve Fonyód-Kaposvár közötti, 53-53 kilométeres szakaszok felújítása 73 milliárd forintba kerül, amelyet 85 százalékban uniós, 15 százalékban hazai forrásból fedeznek. A kivitelezője a Swietelsky Vasúttechnika Kft., a V-Híd Zrt. és a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó R-Kord Kft. (A már elkészült Lepsény-Szántód szakasz 30 milliárd forintba került.)
Kiegészítő munkálatok nyáron is zajlanak, de ez a biztonságos vonatközlekedést nem befolyásolja - mondta Somodi László, a NIF Zrt. vasútfejlesztési koordinációs igazgatója. A Szántód-Kőröshegy-Balatonfenyves között már az új vasúti pályán lehet közlekedni, a Balatonfenyves-Balatonszentgyörgy közötti szakasz 2017 őszétől újul meg.
A végrehajtott fejlesztések eredményeként újabb 10 perccel rövidül a menetidő a főváros és Keszthely között, Kaposvárról Fonyódra pedig a korábbi 75-80 perc helyett 55 percig tart majd az út
Könnyű túltolni a 100 millió forinton egy olyan közúti rakétát, mint amilyen a Porsche 911 Turbo S. A Turbo ugye mindig a minden körülmények között pokolian gyors 911-es, amit...