A hazai fogyasztók többsége az öt évvel ezelőtti Andrássy úti üzletnyitásnál találkozott először a Nespressóval, pedig a Nestlé-csoporthoz tartozó kapszulás kávé már 25 éve piacon van. Az ugyan nem nyilvános, hogy eddig pontosan hány kávégépet értékesítettek, de az jó viszonyítási alap, hogy a Nespresso Club mostanra több mint tízmillió tagot számlál. A klubtagsághoz pedig jó esetben kávégép vétele is járul. A kávéfogyasztáson belül mintegy hét százalék a kapszulás kávé részesedése a világpiacon - Magyarországon feltehetően ennél valamivel kevesebb. A Nespresso iránt azonban hazánkban is egyre nagyobb kereslet mutatkozik, nem kismértékben annak köszönhetően, hogy az Andrássy úti üzlet mellett több elektrotechnikai nagyáruházban is megjelentek a Nespresso Cornerek. Jelenleg Budapesten nyolc, vidéken pedig további kettő Nespresso Corner működik, de lapunk információi szerint újabb nyitásokat is terveznek, elsősorban a vidéki nagyvárosokban. A Nespresso kedvelőinek további jó hír, hogy az engedélyek megszerzése után az Andrássy úti üzletet hamarosan kávézórésszel bővítik, vagyis nemcsak vásárolni, de fogyasztani is lehet a volt balettintézet mellett. A cég felmérése szerint a magyar fogyasztók az olyan intenzívebb kávékat kedvelik a leginkább, mint a Ristretto, a Roma és az Arpeggio. A kávégépek között éppúgy van kereslet a 30 ezer forint alatti összegtől kapható belépő modellre, mint a 135 ezres csúcsdarabra.