A kaliforniai cég az évet egy sor januári termékbejelentéssel indította: 

  • a legújabb MacBook Pro, 
  • a Mac mini és 
  • a HomePod hangszóró. 

Az időzítés a Bloomberg cikke szerint figyelemre méltó, hiszen a vállalat jellemzően tavasszal, nyáron és ősszel szeret új eszközöket piacra dobni. Az eredeti terv valóban ez lett volna: már tavaly be akarták mutatni ezt a három terméket. Ugyanakkor ez egy meglehetősen zsúfolt ütemtervet eredményezett volna, hiszen az M2 iPad Pro termékcsalád, a legújabb Apple TV, az új MacBook Pro, a frissített Mac mini és a megújult HomePod mind az iPhone utáni őszi roham során érkezett volna. Ezt kerülték így el.

Az Apple magyar nyelvű honlapja szerint az M2 Pro vagy M2 Max chipekkel szerelt MacBook Prók „minden eddiginél” erősebbek és hatékonyabbak. A laptopot egyébként immár mindenféle porttal ellátták, „ami csak kellhet”. Az indulóár sem karcsú: 10 forint híján egymilliótól indulnak az Apple új csúcsgépei, amelyeket a portál szerint január 24-től lehet megvásárolni.

A világ legértékesebb márkája: letaszították a trónról az Apple-t

Az Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2023-es Global 500 ranglistája alapján.